tirsdag den 30. september 2014

New New New









(Tee: Primark - Trousers: Topshop - Shoes & Coat: Zara)

Hello! As you can see, i know have brown hair! It was basically to save my hair from looking horrible, but you'll get an explanation on that later. I really wanted to show my new favorite trousers as well as my new boots and coat from Zara, that i'm obsessed with. The coat makes me look like some old, rich lady and i love it. I've been feeling very down lately, as someone i was very close to and that i loved so so dearly passed away. I'm feeling a lot better now though. 
In other news - i'm totally obsessed with Whitney Houston at the moment, how can you not be?

Lots of love, Rikki xx

4 kommentarer:

  1. Hej Rikke :-)
    Hvor ser du fantastisk ud, og tusind tak fordi du har stemt på mig!
    Hvis du har tid og lyst, må du meget gerne dele mit opslag eller selve siden hvor man stemmer, da jeg har brug for så mange stemmer som muligt!
    Xx Caroline

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej!
      Tusind tak! Det var da så lidt, ser også din youtube hehe. Jeg har delt den på min Tumblr og har beskrevet hvordan man stemmer. Igen, held og lykke! xxx

      Slet
    2. Tusind tak Rikke!
      Er dog gået lidt i stå med youtube, er slet ikke god til at redigere (og ved ikke hvilket program jeg skal bruge!) men jeg vil gerne i gang igen!
      Har også siddet og set dine videoer igennem, og de er rigtig gode!
      Du må inderligt gerne dele dine tips, hvis du har nogle!
      xx

      Slet
    3. Mange tak! Jeg bruger selv imovie og i starten anede jeg ikke hvordan jeg skulle bruge det, men jeg så nogle youtube videoer og prøvede bare en masse forskellige ting og det blev nemmere med tiden. Bare tag god tid med at redigere og hyg dig med det :) xx

      Slet